DcH har indgået en samarbejdsaftale med DogCoach.

Aftalen gør DogCoach til officiel sponsor for DcHs adfærdskonsulenter, og betyder samtidig at du som medlem af DcH får en unik medlemsrabat på 10 pct. ved køb af produkter fra DogCoach.

Derudover donerer DogCoach yderligere 5 pct. af salget til støtte for adfærdskonsulenternes arbejde.

Koden er sendt til alle medlemmer via et nyhedsbrev. Hvis du ikke har fået koden, kan du skrive til DcH Hadsunds kasserer, der kan oplyse din kode.

DcH er Danmarks største forening for hundesport og har i dag ca. 13.000 medlemmer i hele landet.

Hos DogCoach ønsker vi at klæde alle typer af hundeejere bedst muligt på, det være sig i tøj som i viden om hunde – derfor er vi rigtig glade for det nye samarbejde med DcH som også kan støtte op omkring det kæmpe arbejde som adfærdstjenesten yder”, fortæller grundlægger af DogCoach, Linn Radsted.

DcH har i dag cirka 60 adfærdskonsulenter som gratis tilbyder rådgivning til alle hundeejere i hele landet telefonisk eller med besøg.

Også forretningsfører for DcH, Jan Nielsen glæder sig over den kommende samarbejdsaftale.
Det er altid dejligt at kunne tilbyde vores medlemmer endnu flere fordele, ligesom det giver stor mening at støtte hinandens arbejde indenfor den danske hundeverden”.