Indkaldelse til ordinær generalforsamling i DCH Hadsund.

Vi indkalder hermed til den årlige generalforsamling i klubben. Det bliver d. 20/1-24 kl. 10-12

Generalforsamlingen ligger sammen med, at vi åbner klubben for den nye sæson.

Vi mødes kl. 10 ved klubhuset til standerhejsning, derefter følger fællestræning 10-11.30 ca hvorefter vi går ind og får en omgang varm suppe.

Generalforsamlingen følger her efter.

Dagsordnen for generalforsamlingen er som følgende:

1. Valg af dirigent

2. Beretning af lokalforeningens formand

3. Regnskabsaflæggelse af lokalforeningens kasserer

4. Indkomne forslag

5. Fastsættelse af kontingent, træningsgebyr

6. Valg af formand (Udgår da formanden ikke er på valg)

7. Valg af kasserer

8. Valg af bestyrelsesmedlemmer

9. Valg af to suppleanter til bestyrelsen

10. Valg af to revisorer

11. Valg af en revisorsuppleant

12. Eventuelt

Herunder følger de indkomne forslag:

Forslag stillet af bestyrelsen:

Nuværende:

8. Bestyrelsen

8.1 Bestyrelsen består af en formand og kasserer samt tre bestyrelsesmedlemmer.

8.2 Formand og kasserer vælges for to år ad gangen af den ordinære generalforsamling. Formand vælges i ulige år. Kasserer vælges i lige år.

8.3 Den øvrige bestyrelse vælges for to år ad gangen. I ulige år vælges to medlemmer og i lige år vælges et medlem.

8.4 Genvalg af bestyrelsens medlemmer, herunder formand og kasserer, kan finde sted.

8.5 Bestyrelsen konstituerer sig selv med næstformand og sekretær. Bestyrelsen skal være konstitueret senest en måned efter afholdelse af generalforsamlingen.

8.6 Bestyrelsen har ansvaret for lokalforeningens løbende drift, herunder afholdelse af træning, konkurrencer og arrangementer.

8.7 Bestyrelsen har ansvaret for, at der føres et regnskab med bilag, et medlemskartotek og en protokol for bestyrelsesmøder og beslutning.

8.8 Bestyrelsen har ansvaret for, at hunde og førere ved konkurrence deltager i de klasser, hvor de hører hjemme.

Bestyrelsen kan vedtage kvalifikationskrav.

Ændres til: (ændring markeret med blå)

8. Bestyrelsen

8.1 Bestyrelsen består af en formand og kasserer samt tre bestyrelsesmedlemmer.

8.3 Såfremt formanden ”går i utide”, træder næstformanden i stedet. Suppleanten indkaldes, og bestyrelsen konstituerer sig på ny indtil næstkommende generalforsamling.

8.4 Den øvrige bestyrelse vælges for to år ad gangen. I ulige år vælges to medlemmer og i lige år vælges et medlem.

8.5 Genvalg af bestyrelsens medlemmer, herunder formand og kasserer, kan finde sted.

8.6 Bestyrelsen konstituerer sig selv med næstformand og sekretær. Bestyrelsen skal være konstitueret senest en måned efter afholdelse af generalforsamlingen.

8.7 Bestyrelsen har ansvaret for lokalforeningens løbende drift, herunder afholdelse af træning, konkurrencer og arrangementer.

8.8 Bestyrelsen har ansvaret for, at der føres et regnskab med bilag, et medlemskartotek og en protokol for bestyrelsesmøder og beslutning.

8.9 Bestyrelsen har ansvaret for, at hunde og førere ved konkurrence deltager i de klasser, hvor de hører hjemme.

Bestyrelsen kan vedtage kvalifikationskrav