Familiehundeholdet
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Familieholdet er, som navnet siger, et hold for familiehunde. Her er der ikke fokus på konkurrence eller at øvelserne skal laves med millimeter præcision. Fokus er på samarbejdet hund og fører imellem, samt på at træningen skal være sjov, udfordrende og lærerig for både hund og fører.

Familieholdet træner både almindelig lydighed – lineføring, stå, sid, dæk, spring, rundering og feltsøg – og de træner også Rally elementer, tricks, spor og Nose Work.

Træningen varierer fra gang til gang og hver gang får en enkelt hundefører 10-15 min intensiv træning med træneren til særlige træningsudfordringer.

Familieholdet træner mandag kl. 17.30-18.30 efterfulgt af obligatorisk teori/kaffe i klubhuset af ca. 15-20 min. varighed.
Her er der fokus på samarbejde hund og fører imellem.
Tid/Sted
Mandag 17:30-18:30 DCH Hadsund, Bane 1