Klubmodul henter siden
Gratis oplæg om politihunde
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kom med til et spændende foredrag, når Nordjyllands Politi besøger DcH Hadsund og fortæller om hvordan politiet arbejder med deres hunde.

Casper fra Nordjyllands Politi viser blandt andet en af politiets hundepatruljer, og fortæller hvordan han arbejder med sin hvalp.

Hør også om politiets hundesektion og hvad de forskellige hunde i politiets grupperinger kan, og hvordan opstarten som hundefører ved polititet ser ud.

DcH Hadsund giver kaffe og kage ved arrangementet.

Det er gratis at deltage, men for at have et overblik over kaffe og kage, er det nødvendigt at tilmelde sig senest den 23. oktober.

Hvis tilmelding via Klubmodul ikke virker, kan man tilmelde sig ved SMS til Lars på +45 72 27 53 46.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
23.10.2023
25.10.2023 kl. 19.00 - 25.10.2023 kl. 21.00