Klubdag 19.september 2020

kl. 9.00 – ca. 14.00
DcH Hadsund, Klubhuset, Ålborgvej 85, 9560 Hadsund

Oven på et noget anderledes forår, hvor vi blandt andet blev snydt for vores sommerafslutning, synes vi, at vi trænger til en dag, med lidt sjov og skæg på tværs af alle holdene.
DcH Hadsund indbyder hermed klubbens hunde med fører og familie til en dag med sjove aktiviteter og hyggeligt samvær. Kom og mød dine klubkammerater i en omgang sjove hunde aktiviteter på tværs af holdene.

Pris: 50 kr. pr person, børn under 12 år halv pris, inkl. forplejning til dagen, der er kaffe, te og juice til morgenmaden. Øvrige drikkevarer kan enten købes i klubhuset eller medbringes.

Program:
kl. 9.00 Morgenmad med information om dagen og inddeling af hold
kl. 9.30 Luftning af hund og afgang til poster
kl. 9.45 Aktiviteter
kl. ca. 12  Frokost – præmieuddeling med mere
kl. 14 senest Farvel og tak for i dag

Tilmelding: Senest 11. september – Tilmeld

Arrangementet bliver tilrettelagt i overensstemmelse med Sundhedsstyrelsen retningslinjer og vejledninger i forhold til COVID-19. Der er håndsprit ved klubhuset, men medbring evt. selv handsker og sprit til turen rundt med aktiviteter.
Husk: Tøj efter vejret, da vi primært kommer til at være udendørs. Evt. håndsprit og handsker

Spørgsmål om arrangementet kan rettes til:

Sarah: 28 26 29 80
Marianne: 60 17 86 82